DO IT LIKE A DUDE

HEEEEYYY BLOGGEEEEEEENN MIN.
nu sitter jag framför datorn i min ensamhet. idag blev det skolan, det va väl hyffsat. efter skolan drog jag med mamma till tingsryd. inskaffade mig en ny jacka, nytt puder. sen hästgrejer! drog hem. nu sitter jag här somsagt.
imorgon blir det skolan, och sista dagen med min älskade iphone! ska lämna in den imorgon. buhu..
dock har jag ingen telefon, eller jo. min gamla då, som dör 24/7. men får hoppas iphonen blir fixad ganska fort.
eller så kommer jag väl få otur? kanske får tillbaka mobilen om flera månader? äh, jag vet inte. så lång tid kan det inte ta för att byta en skärm! aja. nu ska jag dra, ha det bra. pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0