BABY, I DON'T KNOW WHAT TO DO.

hej bloggen & alla bloggläsare. nu ligger jag här i min säng och skriver, lyssnar på musik, kina grannis - valentine. underbar låt, är kär i den. haha! aja, idag blev det kämpa sig upp ur sängen efter ca 3 timmars sömn. pallrade mig till skolan, idag var det ganska chill. fast var inte på topphumör idag, ni vet. tjejer&deras humör ibland, nej men tänkte ganska mycket på saker. ahja iaf. efter skolan drog jag och mötte upp anela, vi stack och tog ut pengar, gick till ica, sen drog vi hem till henne & lagade mat, gutt. sen knäckte hon två ägg på huvvet, haha det var faktiskt lite roligt. video kommer upp på facebook imorgon! bara för att jag låter som en sneknullad åsna, är förkyld så min röst & mitt skratt blev helt fuckat, men gjorde till mig lite jappjapp. jajajajaja. ska kanske sova snart? blir skolan imorgon, fredag. redan. guttigt. ska nog stanna kvar en stund i emmaboda med trevliga människor, får se vad som blir mina planer. jag har tänkt och varit ganska orolig idag, mått piss rent utsagt. gråtit tre gånger idag, helt sjukt. men men, så kan det gå. och lär nog gråta mig till sömns oxå, as usually! eyyppep. vad har ni för planer i helgen? själv så har jag inga planer alls. imorgon ska jag nog laga mat till familjen, får se vad det blir för något guttigt. jag återkommer imorgon, i skolan eller nån annanstans. ha det bra! puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0