INPULSGREJ....

HALLÅBLOGGEN FÖRTUSICKEN. nu ligger jag i sängen & har förbannat ont i mitt öra, idag när jag kom hem så gjorde jag en hemmagjord cpful piercing till läppen, eftersom jag tappat den andra. hoppas brorsan kan köpa en ny till mig imorgon, för jag är pank och har inte orken att åka till stan bara för att köpa piercing. blä! aja, för ca tio minutersedan fick jag för mig att jag skulle ta hål i mitt öra, och gissa vad? jo jag gjorde det. hahahah, så nu har jag två hål på ett öra. och ett på det andra. ska göra två hål till om någon vecka eller så. mycket bättre att göra det själv än att behöva betala typ 100 spänn per hål liksom. det är bara överdrivet för ett litet litet hål där man ska ha ett smycke! så jag gjorde det själv. frågade såklart mammi först, och det fick jag. hahaha :) imorgon är det onsdag, vilket betyder en dag kvar till jullovet. imorgon lär vi väl bara mest slappa osv. ska snart sova hade jag tänkt. hoppas jag slipper äckliga mardrömmar inatt!! drömde värsta sjuka grejerna, hemskt. fufan! hahah. aja, ha det så bra. soooovgott :)
- du er min drøm, jeg har brug for dig, jeg kan leve uden dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0