LIKE MY STYLE

HEJ. nu äre såhär att min lördagskväll blev inte så himlans dålig som jag trodde. för ett tagsen ringde min kära far & sa att jag skulle få en onepiece i julklapp & att jag får beställa den själv. vilket jag gjorde på en gång! :D det blev en mörkblå, jag är inte så bra på att ha ljusa kläder. hehehe! men tack älskade du! jag får hoppas den kommer innan den 25e bara. för då drar jag & anela till tyskland & då blir det förmodligen att ha på sig den i bilen dit, för det tar hela 6 timmar. låter otroligt jobbigt. men ganska soft, vi kommer ju sova dit, för vi ska kanske dygna den 24e. jag kommer väl dit vid åtta eller något sånt trevligt. då är det ju bara 8 timmar kvar ungefär innan vi drar oss mot tyskland! låter inte deet hur bra som helst eller? JO. det gör det! :) jag kom nyss hem från stallet, jag & edwin drog ut för en raggarunda på fyrhjulingen. så jag fick köra hem & på åkern. så jävla roligt är det! den går ju hyffsat fort oxå ;) haha. aja. nu ska jag väl fortsätta lyssna på musik, sen kanske göra TE, sen blir det nog lite O.C! måste hinna ikapp anela.... mååste... måste... haha, ahja. men ni får ha det så sketans bra! så hör jag av mig senare ikväll kanske? :) pussar

Kommentarer
Postat av: Andypandy

'mååste... mååstee...' <3333

2011-12-18 @ 11:32:30
URL: http://starcrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0