LUCIA

hej alla bloggläsare.
idag blev det gå luciatåg, väldans trevligt oså. först sjöng vi för alla nior, det gick super! efter det blev det lite paus. sen sjöng vi för alla sjuor/åttor. efter ca 4-5 låtar så kände jag att jag va SÅÅÅ nära på att svimma, det blev mkt ljus och väldigt jobbigt att andas. så jag gick och satte mig. fufan, det snurrade ska jag säga dig! så jag gick ut och tog frisk luft. haha, usch. det gick så småningom över. bytte om, sen kom dom fina cheyorna! sen skulle det bli långdans, men då kom rektorn/sari och filmade oss och va asförbannade. HAHAHAH töntar :(
men men, vi får ta det nån annan dag helt enkelt! satt och chillade runt, med folket. drog hem vid tjugo i fyra.
gick direkt till sängen, mår så fruktansvärt dåligt. är yr, ont i magen, ont i huvudet, jag kallsvettas ena sekunden, och den andra är jag jättevarm. uschfyfan! ska väl ladda över luciabilderna snart, om jag orkar. sen blir det mera O.C! aja. nu ska jag försöka få i mig vätska, kan inte dricka heller. kan knappt gå! HAH, ne nu ska jag sluta whaina.
ha det bra, pusssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0