MANGE BJUDER

herregud, fan vad grym låt, seriöst.
suttit i ca en timma nu och lyssnat på Mange bjuder med mange makers.
haha, fan awesome ju. emelie visade den för mig idag i skolan, gick runt och sjöng på den hela dagen.. underbart!
efter skolan idag drog jag och bästis till växjö för att hämta min älskade telefon.
först åkte vi till hovmantorp, hämtade kvittot/pengar hemma hos farsan min.
sen åkte vi bussen in, trevligt trevligt. hämtade min älskade telefon! fatta glad jag är nu eller?!
har saknat den såå oehört mycket, brorsan hjälpte mig att fixa den. tack!
efter jag hämtade den så träffade vi en viss bogge. umgicks med honom :) trevligt! förutom att jag va sur tydligen.
okej, erkänner. jag va faktiskt trött! HEHE.
nu ligger jag i sängen och leker med älsklingen, alltså min telefon.
nej jag ska faktiskt sova nu så jag är pigg och go inför imorgon, imorgon ska jag vara galen med mina älsklingar.
Pusssss
låt, seriöst.
suttit i ca en timma nu och lyssnat på Mange bjuder med mange makers.
haha, fan awesome ju. emelie visade den för mig idag i skolan, gick runt och sjöng på den hela dagen.. underbart!
efter skolan idag drog jag och bästis till växjö för att hämta min älskade telefon.
först åkte vi till hovmantorp, hämtade kvittot/pengar hemma hos farsan min.
sen åkte vi bussen in, trevligt trevligt. hämtade min älskade telefon! fatta glad jag är nu eller?!
har saknat den såå oehört mycket, brorsan hjälpte mig att fixa den. tack!
efter jag hämtade den så träffade vi en viss bogge. umgicks med honom :) trevligt! förutom att jag va sur tydligen.
okej, erkänner. jag va faktiskt trött! HEHE.
nu ligger jag i sängen och leker med älsklingen, alltså min telefon.
nej jag ska faktiskt sova nu så jag är pigg och go inför imorgon, imorgon ska jag vara galen med mina älsklingar.
Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0