OBOY

hejsvejs. igår blev det en tripp till emmaboda, stannade kvar efter skolan. drog hem till Anela med tre cheyer till. senare på kvällen blev det lussefotbollen, trevligt trevligt. anela och jag gick ut en runda, haha. hade verkligen jätteroligt! vi gick det fulaste vi kunde, simmade genom vinden osv. great great girl! anela, emelie, julia och jacob hänkade mig till stationen, påvägen dit blev vi inbjudna på fest, men näää. skulle ju åka tåget hem ju!
träffade på johanna sangefors, så pratade lite med henne. trevligt ju :) mamma hämtade upp mig vid stationen.
jag kollade på o.c sen somnade jag, idag är jag helt slut. käänner mig jätteseg, trött, sjuk eller något sånt? hemskt. ahja, nu ska jag ta en cigg, duscha, föna håret, sminka mig, sen drar vi en runda till kosta.
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0