ONE LESS LONLEY


HEJPÅER.
idag vaknade jag vid nio tiden, kollade o.c i ca en timma, sen gick jag upp. duschade, gjorde mig färdig till tre.
sen drog vi till kosta, hem fick jag med mig två halsband, två armband, knästrumpor, sen hårspännen. ganska göttigt ju! när jag kom hem så blev det slänga sig i sängen, sätta igång oc. sen kolla på det.
har inget bättre för mig? jag hade inget planerat idag endån. jo de var fest överallt, men det sket jag fullständigt i. orkar inte just nu. jag vet inte om jag orkar någonting längre. snart ska man till tyskland oxå, med bästavän.
kanske blir skönt att komma ifrån lite? men jag hatar verkligen att vara borta förlänge. aja, de är bara tre dagar eller vad det är? just nu skriver jag i chaatten med frida, cpppp .__. ska nog snart fortsätta kolla film. gah. känns som söndag?! orkaaaaaa. btw, sagt att jag är ganska less på kärlek? jaha de hade jag redan berättat. sooorrryyy! jag ska inte klaga, kärleken har varit jobbigare än denna gången. aja, nu ska jag dra. ha det bra.
Pusssss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0