SUG

hej bloggen. jag kommer nu med förövrigt tråkigt nyheter, det blir ingen tyskland för min del. tänker inte berätta varför. en sak är att jag är deppig all the time, så jag ville inte förstöra en toppen resa. så hon & en annan åker dit ist. idag har jag bara kört fyrhjuling, umgåtts med mina kära bröder, osv. har suttit i en timma och snackat med mamma om kommande planer & känslor. har även snackat om min ångerst jag har varje dag, om hur orolig jag är.
och hur nervös jag kan bli. fett jobbigt, att bara just det ska vara ett sorts hinder för mig elr kommande roliga saker,Fml. sitter förövrigt och snackar i chatten med trevligt folk, snart kommer carin ringa mig så ska snacka lite med henne, ganska så trevligt. yeppideppi! :) nä, om man skulle ta och sätta igång O.C sålänge det cpät duschar.
det tar nog ett tag för henne, ni vet.. seg, haha nej skojar bara :) hon är iaf världens bästa storasyster!!! 
ha.det.super.bra.för.det.ska.iaf.jag.försöka.med.puss.och.kram.på.er.allihopa.lalal.puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0