DAGENS 1

dagens kväll- min måndagskväll har bestått av dusch, tvättat bort sminket, tvättat piercingen, smörjt in benen, packat väska, pluggat, varit hos hästarna, druckit oboy, bilddagboken, facebook, skrivit texter till personer som betyder.
dagens saknad - såklart världens finaste ludde.
dagens köp - ny vinterjacka + puder.
dagens låt - someone like you - adele.
dagens roligaste - ingenting, haha..
dagens fina vän - så mååånga! men speciellt min bästis anela!
dagens känsla - blandat, jag är sur, jag är arg, jag är besviken, jag är ledsen, jag är kär, jag är glad, jag är orolig.
dagens längtan - jag längtar efter ganska mycket, men speciellt en sak. och det tänker jag inte säga.
dagens lungnande - en fet cigg som gjorde mig lugn, fick ett litet utbrott förut, nåra tårar föll så ja..
dagens mening - jag är kär, men jag vet inte riktigt vad jag ska göra.
dagens "skriv ngt själv" - haha, jag har ingen aning om vad jag ska skriva. men nu ska jag försöka sova lite.
somnade vid tre inatt eftersom stormen Berit skrämde livet ur mig.
aja, ha det soft. nu ska jag läsa och snacka med folk.
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0