BABY, I DON'T KNOW WHAT TO DO!!


hejjj. förlåt för dålig bloggning. igår drog jag till Anela. vi satt uppe till 3,4 och kollade film. först "One missed call" den var verkligen skitläskig, lovar. sen kollade vi på nån rolig, typ serious mom, eller vad den hette :o minns inte! cp film, men bra! efterdet somnade vi, vaknade vid 11 och åt. sen kollade vi på saw! fyyyy vad äckligt. vi drog ut vid halv två, då kollade vi på cup. eller tjaaa, hann kolla tio minuter, innan det var slut. haha! sen drog vi till ica, köpte gottis/kaffe. drog till konsum och satt där, haha en gammal tant satt inne på konsum & rökte, HAHAHA. - Nej förlåt, jag visste inte det.. så gick hon ut med ciggen i handen, HAHA GO TANT! anela & jag var ute till ca 16,17 när mamma hämtade oss. hämtade min väska oså, sen drog jag hem. nu sitter jag här & drygar. imorgon blir det skolan, efter det ska ev. jag & mamma sola.. myyyys! på tisdag drar 9orna till karlskrona och kollar gymnasium, låter asnice! ska väla sola ca 3 gånger denna veckan, gött. kanske kan få lite färg? ajaaa. ska till växjö i veckan till tandläkaren, eftersom min tråd lossnade idag när jag skulle klippa bort lite vassa kanter, smidig chey. japp japp. jajajaja, vi hörs väla. ha det super. pusssaaarrrr påååå eeeerrr

klockren bild..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0