LALALALALAL

snodde från Linda. <3

OM BLOGGEN ♥ -

Gjorde du din egen header? - ja, det gjorde jag.
Hur länge har du bloggat? - jag har bloggat i ett par år.
Vad vill du få ut av bloggen? - typ ingenting. Jag bara skriver om allt möjligt.
Har du haft blogg innan den här? - ja, ett par stycken.
Vad har du för betyg - detdu.
Vilka andra bloggar följer du? - oj! Det är många.
Kan du tipsa om någon bra bloggare? - nope
Vad vill du förmedla med din blogg och vad är ditt mål? - vill inte förmedla någonting speciellt.

OM MIG ♥ -

Använder du löshår? - noep
Hur gammal är du? - 15. Fyller 16 i
Maj.
Vad äter du till frukost? - jag äter inte alltid frukost, äter det vissa dagar.
Vad vill du bli när du blir "stor"? - oj, svårt. Polis!
Har du några intressen? - åka bil, köra bil, musik, vänner, hästar. osv!
Vart bor du? - mamma.
Vad gillar du för musikstil? - allt
Möjligt!
Har du en bästa vän? - ja, det har jag.
Vad går du för linje? - jag går i 9an.
sen blir det vård&omsorg i växjö

KÄRLEK ♥ -


Vad hette din första kärlek? - min första kärlek? patrik
När fick du din första kyss? - fått småpussar sen litet barn, men riktiga med känslor var i 7an.
Är du lycklig just nu? - både och.
Hur många har du varit ihop med? - jadu, haft ett riktigt förhållande. sen massa när man var mindre!

ALLMÄNT ♥ -

Din favoritbutik på internet? - vet inte
Vilken är din favoritmascara, och varför? - kan it namnet på den
Vilken är din favoritfärg? - vitt/svart.
Favoritgodis? - slutat med sånt, annars choklad.
Är du shoppingberoende? - kanske lite.
Vilken är din favorit film? - " jag saknar dig " & i taket lyser stjärnorna.
Vad gör du just nu i denna stund?- sängen med min mobil i handen.
Vilka butiker handlar du i? - H&M, Gina Tricot, osv
Gillar du lakritz? - Ibland
Vart hittar du dina kläder? - Överallt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0