FANDEN FORHELVEDE

tja.
just nu ligger jag i min säng och bloggar från iphonen. fick ju tillbaka den i torsdags, underbart. idag har jag bara haft allmänt tråkigt. drygat satan, har iaf rakat benen, tvättat bort mitt smink, sminkat mig ohså. får hoppas på att man kanske ska till storasyster sen. om inte hon ska till emmsen. har verkligen inga andra planer :( finns inte så himla mycket att göra här ute på landet som det kallas. kanske kan be någon rolig komma hit? äsch jag vene. tycker min storebror kan skaffa körkort snart så han kan få bli min privatchaffis, fyllechaffis oxå kanske? hehe! snart åker jag & anela till tyskland. riktigt trevligt det ju! vi åker den 25e tidigt på morgonen, så jag ska till henne julaftonskvällen. hoppas bara jag håller mig frisk till dess. nja jag vet inte vad jag ska göra nu?! hjäääälp mig! tycker allt vida borde ha lite mera invånare, förutom alla danskar och jävlar tyskar som cyklar runt och tar kort på exakt ALLT. jahaja, kanske deras hobby. who knows? haha.. men jag bloggar väl sen så ni får veta vad som händer, pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0