I DIE A LITTLE EVERY TIME I SEE YOU

jag dör lite varje gång jag ser dig. thats the true, i'm so in love with you, please don't leave me babe. jahaaadu. nu sitter jag i sängen med datorn i knät. idag har ellen inte gjort så mkt, jag vaknade vid 9. drog till lessebo vid kvart i 10. blev doktorn i två timmar, fick ta massa prover osv. gick väl sådär. doktorn kom inte fram med något direkt fel, så jag fortsätter käka de illamående tabletterna mamma köpt. och dom funkar ganska bra ju. men ska tillbaka till doktorn nästa vecka tror jag det blir. aja. idag äre torsdag, om två dagar är det nyår. och jag har verkligen ingenting planerat. verkligen ingenting! vill festa. vill festa. vill festa. men vart? äh. det blir väl kanske träffa älskling. sen kanske molly, eller drar jag väl nånstans? men det hade varit fett mys att bara typ ligga framför tvn med någon man tycker om, och bara kolla film. mysa satan osv! ist för att springa och göra bort sig inför framför folk..aja, får väl se vad som händer! nu ligger jag i sängen, skriver här. och med folk på fb. imorgon drar jag till pappa, hoppas på att få vara med min min min alldeles egna fina underbara! för annars dör jag, saknar honom lite faktisk. livet suger, ja det göre verkligen. känner mig deeppig, funderar asmkt, och känner mig helt jävla cp ensam. nu ska jag dra. har massa gäster här osv. tråkigt. men aja. ha det bra, pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0