JULAFTON

ahmen tjaaaaaa. nu sitter jag i köket och dricker julmust, äter chips & wienernougat. underbart gott ju! idag är det själva julafton somsagt. jag vaknade hyffsat tidigt. vid ca halv 9 eller något. gick och duschade, sen blev det hopp in i onepiecen. fixade mig iordning oså. sen blev det julmat. blev väl mätt efter ca fyra köttbullar och lite janssons. hahah! sen blev det kalle anka. alltid lika trevligt! sen kom tomten. jag fick ny pyjamas, bok, två presentkort från hm&lindex. ena på 400 kronor och det andra på 300. sen fick jag kondomer av eric.. HAHAH! kan ju behövas tycker han. ;) aja. imorgon blir det att dra till pappa, jag eric & emil. blir förmodligen flera julklappar där. aja vi höres. PUSSSARRR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0