SATAN I GATAN

förlåt för dålig uppdatering, men mitt internet har verkligen sugit dase på senaste tiden. och min iphone är på lagning så kan inte mobilblogga eller något. igår blev det ta bussen till lessebo, sen kom carin ner med mitt bankkort. sen drog jag med tåget mot kalmar, mötte upp emelie i emmaboda. sen drog vi vidare, träffade på söta klasskompisar på tåget, emelie, jag och jimmie gick runt i kanske en halvtimma för att försöka leta upp en skola.
det gick ju sådär (y) så jag ringde ronja, träffade henne en runda. hann snacka lite innan vi drog, kul att träffa henne efter ca 4 månader! på tåget hem hände värsta grejen, haha. mina kompisar va nära på att få betala böter osv, för "tjuvåkning" som dom inte ens visste om. stackare! hoppade av tåget i eboda, drog upp till skolan, tog kort, för jag är en utav alla fyra, som man kan rösta på som lucia.. hehe, bilderna blev skitfula för den som ville veta! senare på kvällen var jag med skruvmänniskor, linus osv.. mamma kom och hämtade mig på kvällen..
idag vaknade jag hyffsat tidigt, vid elva. jag gick upp, gjorde kaffe sen satte jag mig framför datorn och kollade på första avsnittet av julkalendern, den verkade ganska bra. har inte hunnit med så mycket mera idag, städat lite halft på rummet, duschat, osv. tänkte jag skulle kasta upp någon bild
så det får bli på den söta kossan. saknar sommaren så oerhört mycket! vill bara ha tillbaka den. om 23 dagar är det julafton, om 30 är det nyår? trorjag. vad ska man hitta på för något kul då? sugen på någon fest, träffa nya trevliga människor :) har fått ett X antal vänner detta året, hunnit med ganska mycket på ett år iallafall.
- hunnit bli kär, haft ett hyffsat långt förhållande på 7 månader.
- träffa nya människor, inte så svårt endå. man kan ju börja med att säga hej, sen har man kommit en bit på vägen :) haha.
och sen har det hänt en massa mera saker, båda posetiva & negativa. dom negativa vill jag inte ens prata om. för det är ingenting jag vill minnas! :)
nu ska jag nog gå och göra kaffe, sen ta några bloss.
får se vad kvällen bjuder på, har iaf studiedagar idag/imon. säger bara schööööönt! :)
ha det super! PUSSSSAR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0