THIS IS WHAT I'M MADE OF

hallååå '
har inte bloggat riktigt mkt, jag har inte haft lusten till det.
men denna veckan har gått bra, i måndags blev det skola, samma tråkiga dag.
igår blev det till kyrkan direkt vid halv 9, alla gjorde sig iordning, sen blev det lucia uppvisning. jag höll på att svimma andra gången vi sjöng, så jag gick och satte mig. haha, snyggt. efter det kom alla fram och frågade vad som hände med mig, men nejnej. AHAHAHA. aja. vi hade långdans, men den blev failad. eftersom rektorn och sari filmade oss och hotade med massa grejer.. moooooooget! 
idag stannade jag hemma från skolan, mådde inte så bra igårkväll, inte idag heller. men jag chillade hemma istället.
fick ett sms av pappa idag att min mobil var klar, så imorgon efter skolan drar jag & bästaemelie till stan för att hämta ut min telefon, pappa&petra är ju utomlands. FUSKIGT! haha, men dom hade det så skönt så! :) pappa ringde mig förut så jag fick bara höra roliga grejer! på fredag btw, drar jag till hovmantorp och sover där, emil är hemma. så jag slipper iaf vara själv. jag längtar tills imorgon, för då får jag äntligen min älskade telefon som varit borta i 16 hela dagar, tiden har gått oehört fort, men nu är den iallafall hel! hoppas jag! ahaa. jag & emelie går väl en runda på stan imorgon oxå, trevligt sayyer vi! kanske stöter på någon kändis, alltså någon man känner. hehe.
nu ska jag fixa lite till på mitt rum, hämta dricka, ta en cigg, sen ska jag faktiskt kolla O.C! sen efter så somnar jag nog i någolunda bra tid idag. haha, igår somnade jag vid 3.. ahyeah!
slänger upp ett par luciabilder oxå
jag&julia
fett söta grabbz, arvid, lukas&wille.
linnea sternegård, elsa, malin, evelina ingemarsson, julia johnsson, frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0