Jonah Mowry

hejsvejs, ville bara meddela att jag lever.
världens jävla skitdag har det varit idag :( jag vet inte hur mycket jag gråtit idag. över EN person. förstår inte?
tur jag har fina vänner som stöttar och pratar med mig om det. imorgon blir det skolan, orkar egentligen inte!
men jag måste.
såg nog världens hemskaste video idag på yt. det handlar om en kille med namn Jonah Mowry.
han blir mobbad och slagen osv varje dag, sen såg jag hur många som gjort support videos om honom.
ni måste bara kolla, jag blev tågögd.. ohhh jag som inte ville gråta!
men jag älskar den pojken, även fast jag inte känner honom. så tog han en stor plats i mitt hjärta efter den videon!
men här är iaf videon från Jonah - http://www.youtube.com/watch?v=TdkNn3Ei-Lg
videon från en kille som stödjer Jonah, gahh kolla, how cute! - http://www.youtube.com/watch?v=0s7vrxXHcSg
helt magiskt att folket kan vara så sjukt gulliga mot just denna pojke. vill verkligen bli hans bästavän just NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0