BLÄÄ

hejsvejs, nu sitter jag i bilen påväg mot hovet. har inga planer ikväll, får se om nån vill göra någonting. har idag bara drygat, jo patrik va här igår. hade så mkt att prata om. så jao. idag har jag pussat om min lilla häst, som idag ska åka till en ny ägare. känns förjävligt att min första häst ska vidare. men det är bara mitt fel att det händer. har inte haft orken eller kraften att rida, mått så fruktansvärt dåligt i flera månader, deprimerad osv. så jag har inte haft lust att göra nåt annat än att ligga i sängen. men allt är mitt fel, som vanligt ju. värdelös är ett ord som stämmer in på mig, orkar ingenting längre. hatar detta! fan att 2011 sög så jävla hårt, och mitt 2012 började ju med sämst. :( ne men jag skriver väl sen ist. hejdå :(


Kommentarer
Postat av: anelispenis

Älskar dig

2012-01-05 @ 00:14:59
URL: http://starcrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0