FIGHT FOR YOU

tjena mittbena, ennu en gång förlåt för mitt superduper braiga uppdateringar. men jag har faktiskt varit hos pappa i ca 4 dagar, och har inte orkat sitta vid datorn, för internetet suger snopp. i lördags blev det revy, trevligt ju. sen på kvällen kom philip och hämtade mig, så vi körde runt lite. myyys! igår drog jag hem till mamma, duschade, städade rummet osv. sen på kvällen kom en viss grabb hit. mys! vi körde till skruv senare på kvällen, hälsade på mormor&morfar, kollade på emils tatueringar. snyyyygga! sen drog vi och lämnade emil i hovmantorp, sen drog jag och sötisen hem och snackade och myste lite. trevligt värre! nu sitter jag vid datorn, funderar på att börja fixa mig lite, ska med till lessebo sen, edwin ska till tndläkaren trorjag det va? så jag ska väl hänka, eller träffa carin kanske? om hon pallar. latis! imorgon börjar skolan, och dum som jag är så längtar jag lite. hahaha! men skola, unerbart ibland. träffa kompisarna osv. aja, vi hörs sen. ska spräya min näsa full med nässpray nu, är förkyld som attans! hahaha. ha det superbrao. pusssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0