I'M TIRED OF LOVE.

jaja, cheeenaa. nu ligger jag i sängen och är helt jävla trött efter gårdagen. igår drog jag till emmaboda, jeppe/jonte mötte upp mig halvvägs. drog hem till jeppe och drygade lite. sen trippade vi iväg till karl's fest. där var det redan ca 10 pers. och eftersom jag var den första tjejen som kom dit så skrek alla - eeeyyy en brud! haha, wtf. hade iaf riktigt grymt trevligt! snackade med ganska många nya "fejjs" så trevligt, japp! efter lite cider, vin & vodka var man ju i farten. hihohi! underbart vare! vid tolvslaget gick jag upp och hittade en liten eric adolfsson. trääävligt. vi blev utkastade från festen, så jag jeppe och jonatan drog hem. vinglade glatt hemåt efter en trevlig fest. somnade runt tretiden, asså jespers pappa. FYFAN VA GO MÄNNISKA! hahahah. - kvinnor är som frimärken, först slickar man på dom, sen sätter man på dom, sen skickar man iväg dom. HAHAH! ah herregud. jag vaknade vid halv 12, gick in till jottas rum och mötte en liten carin & jenni. vi gick ut och andades lite, så jäkla varmt i deras källare. guuud! drog med jonathan, carin, och jenni till pizzan. fullt med folk överallt.. fyllemat eller så ja? drog hem vid halv fyra. har bara slappat idag, imorgon blir det nog ridning. sen kanske emmaboda. får se vad som händer. annars kanske man drar till pappsilappsi & träffar folk. fårse. läste förut på fb hur konstiga dumma nyårslöften alla har. typ - inte äta godis, inte skolka. asså de är ju en uppenbarhet. vad händer om man slutar äta godis? ingenting. skolkar, hur svårt är det att sluta? det är ju förfan bara att gå in på lektion och lyssna/lida i ca en timma? aja skiter i vilket. jag har väl inga speciella nyårslöften precis.. men nu ska jag dra. ha det bra. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0