MR. RIGHT NOW

tjenaaaa. sitter i bilen påväg till Emmaboda, ska faktiskt bli ganska skönt med skola ny. detta året ska jag plugga satan. varje minsta lilla läxa ska jag göra, och då om det bara är ett mattetal. för jag ska gå ut nian med super betyg. iaf så jag själv blir nöjd! idag vaknade jag redan vid kvart i 6. haha?! låg kvar en kvart, sen gick jag upp, först av alla. sminkade mig, tog på mig nya kläder oså. sen drog vi ner till stallet och matade djuren, nu är vi i kråksjö. om ca tjugo min är vi välbframme. det har snöat inatt! och det är jättemysigt med snön! hihihi! fast tycker faktiskt den kunde kommit över jul/nyår. men men, bättre sent än aldrig. haha jag är supertaggad på skolan nu!!
vi ska typ få en ny kille i klassen idag. mohaha, jag är inte längre den nya i klassen! men får hoppas han kommer trivas. om inte, så ska jag och Felicia hjälpa honom! hah, jajamen. vi hörs senare kanske! pusss :)


Kommentarer
Postat av: pappa

Bra Ellen.."plugga satan"!

2012-01-11 @ 06:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0