NANANA, SING IT.

min blogg laddade satan idag på morgonen, så jag fick lägga upp mitt förra inlägg vid typ 14.00? fast jag skrev det vid åtta. aja!
idag blev det skolan, trevligt ja visst!
efter skolan blev det anela. mys!
vi drog till Ica, köpte chips, dipp, och kaffe. gott! den drog vi hem till fjollfan och snackade/åt/osv/. missade mitt tåg som gick vid halv sju, för jag hade tappat min biljett. så jag fick åka halv åtta. HJAHAH smidigt Ellen! jag och anela var en stund med Jocke och erik. mogna killar son kastade snöbollar osv. men jaja, härligt med snö. förutom alla gubbar son halkade idag, räknade som allihopa, hela 4 människor på en kvart. haha! ashärligt! nu sitter jag hemma och planerar inför morgondagen. ska lägga fram kläderna, blir förmodligen samma som jag hade på mig idag. fast ett par andra leggins oså. nu ska jag duscha, sen dricka kamomillte sp jag kan sova ikväll. aja, har bog inget mera att säga. ha det bra så hörs vi imorgon! puss och kram.
btw, min bästavän suger. fast hon är värkligen söt! haha puss på henne :*


Kommentarer
Postat av: Andypandy

HAHAHAHAHAHA NEJ VAD FUL BILD FU

2012-01-11 @ 16:42:16
URL: http://starcrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0