ROCKSTAR

tjena tjockisar, nu ligger jag i min säng. jättetrött, dåligt humör, deppig, sur, arg, förbannad, jappjapp. jag stör mig på folk som söker uppmärksamhet genom att skriva typ "jag vill dö" på facebook 343221 gånger om dagen. no life? get a life then? jappjapp. idag blev det emmaboda efter skolan, va först med norton,anton,niki,albin,manne&alexander. vi chillade väl bara typ? trevligt iaf. lekte lite på isen osv. kul liv, yeoopdeooopp :) i skolan så gjorde vi gymnasievalen. blev först 4 vo val. sen 2 fordon, sen 2 resturangskit. lär ju inte komma in på nåt utav dom, eftersom mina betyg suger monkey. haha, men får plugga upp dom nu! måste måste måste! och jag skaaa! vi kollade på nån cup som var i eboda iag med, mötte upp anela. så vi chillade i sporthallen, niceigt. åkte hem halv åtta. har ätit, målat tavlor, sjungit, hah osv. nu ska jag snart fixa lite stuffs, sen försöka sova. jag saknar faktiskt min goding. har varit utan honom i 2 dagar nu, och det återstår 6 dagar. fuuuuuuufan för honom att bara åka iväg :o yesyes, hoppas han solar lite åt mig med, kan behövas! ;) kanske ska lägga sig och fundera lite, försöka sova. om jag kan. inatt somnade jag vid 3, sov i omgångar, vaknade vi halv 4. somnade vid tjugoöver kanske, vaknade minst 8 gånger. och somnade sista gången vid halv 7.. vaknade en timma senare,då bilen redan åkt.. greeeeaat work belly! jaja, nu ska jag sluta whaina. btw, jag är orolig, och jag Ogillar farbror blå. fyyyyyyyyyyyyyfan säger jag, orkar inte, vill inte påminnas :( heeeeeeeeeejjjrååååååååååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0